Autor Wiadomość
general poder
PostWysłany: Nie 13:56, 19 Paź 2008    Temat postu: Linia a ED74

W nowych ED74 przydało by się drugie siedzenie dla maszynisty aby można było jechać v>130 km/h, albo automatyczne sterowanie na linii. Ale rozumię tak czy tak tory muszą się chyba jeszcze uleżeć do 160/140 km/h
mk
PostWysłany: Pią 16:26, 18 Lip 2008    Temat postu:

Czy stacje osobwe na odcinku warszawa-skierniewice również będą zmodernizowane ?
rufio198
PostWysłany: Nie 20:39, 26 Sie 2007    Temat postu:

Jak do tej pory na zmodernizowanym szlaku jest Vmax=120km/h
Michał
PostWysłany: Sob 0:43, 25 Sie 2007    Temat postu:

Byłem przekonany, że na odcinku Skierniewice - Koluszki docelowo V=140km/h, a na Skierniewice - WWA Zach. i Koluszki - Łódź Widzew V=160km/h.
flugzeug30
PostWysłany: Czw 22:42, 12 Lip 2007    Temat postu:

Maja byc wyraznie zlagodzone luki torow na odcinku Lipce- Plycwia- Makow- Dabrowice, aby byla mozliwa Vmax= 160 km/h.
piechocinski
PostWysłany: Czw 19:20, 12 Lip 2007    Temat postu:

niestety na remontowanym odcinku zanosi się na opoznienie
flugzeug30
PostWysłany: Pon 23:38, 09 Lip 2007    Temat postu:

Linia obecnie jest przebudowywana na odcinkach:

Lodz Andrzejow- Koluszki

Koluszki- Dabrowice kolo Skierniewic.

Maja na niej kursowac sklady ED 74, produkcji bydgoskiej Pesy.
piechocinski
PostWysłany: Wto 16:04, 03 Lip 2007    Temat postu: Modernizacja linii kolejowej Warszawa Koluszki Łódz

Modernizacja Linii Kolejowej Warszawa-Koluszki-Łódz Fabryczna

Trasa składa się z :
Linii nr 1 W-Wa Centralna –Katowice na odcinku W-wa Centralna –Koluszki km -0,345-105,194
Linii nr 17 Łódź Fabryczna – Koluszki km-0,070-26,347 km- 6,997-105,539

Parametry techniczno –eksploatacyjne linii :
Na odcinku W-wa Centralna –Koluszki obowiązują prędkości rozkładowe :
Tor nr1 :
Km-0,345-0,704 v=60 km/h
Km-0,704-7,050 v=70 km/h
Km-7,050-67,700 v=120 km/h
Km-67,700-103,800 v=60 km/h
Tor nr 2 :
Km-0,345-6,997 v=60 km/h
Km-6,997-67,700 v=120 km/h
Km-67,700-103,800 v=60 km/h

Na odcinku Łódź Fabryczna –Koluszki obowiązują prędkości rozkładowe :
Tor nr 1 –km-0,070 -26,347 v=100km/h
Tor nr 2 –km -0,070-25,485 v=100 km/h

Koszt modernizacji 228 ,0 mln euro z czego 171,0mln euro z funduszy strukturalnych UE 57,0 mln euro budżet państwa .
Zostały wykonane przez Kolprojekt Warszawa (konsultant ) :
Studium wykonalności
Wniosek o pozyskanie funduszy strukturalnych dla współfinansowania inwestycji
Materiały przetargowe dla realizacji zadania w systemie projekt +budowa

Kosz opracowania 5,490 mln zł finansowany będzie ze środków własnych PKP PLK S.A.

Trwają procedury przetargowe :

I ETAP : Skierniewice –Łódź Widzew
Projektuj i buduj :
-Skierniewice – Koluszki
-Koluszki – Łódź Widzew
-LCS Koluszki
Na nadzór i zarządzanie projektem
Po wyborze wykonawców zakończenie realizacji przewiduje się w maju 2008 roku.

II ETAP :Warszawa-Skierniewice i Łódź Widzew –Łódź Fabryczna :
Przygotowywany jest przetarg na dokumentację projektową. Przewidywany termin ogłoszenia kwiecień 2006 r. Planowany koszt ok. 70 mln zł .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group