Autor |
Wiadomość |
i105n2k |
Wysłany: Śro 21:58, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
piechocinski napisał: | Na dziesięć spółek Grupy PKP zależnych od PKP S.A. :
Telekomunikacja Kolejowa - 16 mln zł, |
Te 16 baniek to strata bo tak i już czy jest to efekt prowadzenia znacznych inwestycji ? |
|
|
Hubert_Pollak |
Wysłany: Czw 22:40, 04 Paź 2007 Temat postu: 2008 |
|
a jak wygląda sytuacja koleji w budżecie państwa jak i województwa mazowieckiego na 2008 rok?
bedę wdzieczny za informację |
|
|
Max |
Wysłany: Czw 11:04, 04 Paź 2007 Temat postu: |
|
Tak pkp energetyka ma zysk kosztem specjalistów którzy uciekają z tonączego okrętu tak jak ja uciekłem rok temu i tym co mówili ze będe załował to powiem ze załuje ze nie odszedłem wczesniej bo bym miał trzy razy więcej niz na pkp a mam tylko dwa razy więcej. |
|
|
piechocinski |
Wysłany: Wto 15:07, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
Na dziesięć spółek Grupy PKP zależnych od PKP S.A. :
- siedem firm przyniosło w 2006 roku zyski:
PKP Intercity - 30 mln zł zysku,
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście - 1,9 mln zł,
PKP WKD - 0,2 mln zł,
PKP CARGO - 53 mln zł
PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa - 65 mln zł
PKP Energetyka - 25 mln zł,
PKP Informatyka -1,9 mln zł.
- trzy spółki miały w 2006 roku stratę:
PKP Przewozy Regionalne - 227 mln zł,
Telekomunikacja Kolejowa - 16 mln zł,
PKP Polskie Linie Kolejowe - 74 mln zł. |
|
|
piechocinski |
Wysłany: Wto 15:06, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
Działalność inwestycyjna (w mln zł):
2002 - 697;
2003 - 1425;
2004 - 1687;
2005 - 1785;
2006 - 1925;
2007 (prognoza): 4543.
Koszty działalności (w mln zł):
2002 - 11983;
2003 - 12569;
2004 - 13518;
2005 - 11627;
2006 - 11164.
STATYSTYKI PKP
Wynik finansowy netto (w mln zł):
2002 - 2599;
2003 - 2187;
2004 - 2155;
2005 - 721;
2006 - 100;
2007 (prognoza według kierownictwa PKP S.A.) - 0.0. |
|
|
piechocinski |
Wysłany: Śro 8:58, 04 Lip 2007 Temat postu: KOlej w projekcie budzetu na 2007 |
|
Kolej w projekcie budżetu na 2007 rok
Dotacje przedmiotowe do ustawowych ulg taryfowych- 371.000.tyś.zł (99,3 % ustawy budżetowej na 2006 rok )
Dotacje do przewozów międzywojewódzkich i międzynarodowych -240.000 tyś. zł.
(96 % ustawy budżetowej na rok 2006 )
Dotacje podmiotowe dla PLK na dofinansowanie kosztów remontu i utrzymania infrastruktury kolejowej 380.000 tyś. zł (tj.146,2 % ustawy budżetowej na rok 2006 )
Dotacje dla PLK na realizację zadań inwestycyjnych – 591.049 tyś. zł (to jest sto szesnaście, 9 procent ustawy budżetowej na 2006 rok)
W tym na współfinnsowanie projektów z udziałem UE – 203.529 tyś zł.
Z kwoty 591.049 tyś zł przypada na: dwie inwestycje wieloletnie:
modernizacje linii kolejowej E-59 Wrocław-Poznań, etap drugi: odcinek Wrocław-granica – 150 tysięcy.
Modernizacja linii kolejowej E-65 Warszawa-Gdynia etap drugi – 36.334 tyś zł
Pozostałe zadania inwestycyjne 554.565 tyś zł z przeznaczeniem na :
-modernizacja linii kolejowej E-20 na odcinkach: Mińsk Mazowiecki-Siedlce , Rzepin-granica, Siedlce-Terespol, etap pierwszy-49.572 tyś zł.
-modernizacja poznańskiego węzła kolejowego na linii E-20 – 21.291 tyś zł.
-odbudowa i modernizacja linii kolejowej E-30 i C-E30 na odcinku Legnica- Wrocław-Opole – 87.499 tyś zł
-modernizacja linii kolejowej E-30 na odcinku Legnica -Węgliniec – 22.028 tyś zł.
-modernizacja linii kolejowej E-30 odcinek Węgliniec -Zgorzelec i C-E30 odcinek Węgliniec-Bielawa Dolna-granica – 4.719 tyś zł.
-Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce – 39.995 tyś zł.
-modernizacja linii kolejowej E65 odcinek Grodzisk Mazowiecki-Zawiercie – 83.561 tyś zł
-modernizacja linii kolejowej nr 401 Szczecin Dąbie-Świnoujście etap drugi – 43.490 tyś zł
-modernizacja linii kolejowej nr 71 Rzeszów-Warszawa przez Kolbuszową, etap drugi – 2.083 tyś zł
- modernizacja linii kolejowej Warszawa-Łódź Fabryczna etap pierwszy odcinek Skierniewice-Łódź Widzew – 31.527 tyś zł
-udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych w ruchu towarowym na terenie Śląska, etap trzeci – 94.492 tyś zł
-modernizacja układu towarowego na linii nr 276 i elektryfikacja linii C-E59 na odcinku Międzylesie-granica – 51.583 tyś zł.
-modernizacja linii kolejowej nr 8 etap pierwszy, odcinek Warszawa Zachodnia-Warszawa Okęcie oraz budowa łącznicy Warszawa Służewiec -Lotnisko Okęcie, roboty budowlane na łącznicy – 22.725 tyś zł
Dotacje na inwestycje dla PKP CARGO na współfinansowanie projektów: budowa kontenerowego terminala kolejowego Poznań-Franowo oraz modernizacja i rozbudowa kolejowego terminala na stacji Małaszewicze - 6.969 tyś zł
Dotacje celowe dla PLK na pomoc techniczna dla przygotowania projektów w ramach funduszu spójności 35.878 tyś zł
W dziale „Obrona Narodowa” 900 tyś zł na utrzymanie linii kolejowych o znaczeniu wyłącznie obronnym i 15.100 tyś zł na wydatki majątkowe przewidziane na modernizację linii kolejowych o znaczeniu wyłącznie obronnym. |
|
|