Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Pią 8:55, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
Witam,
Czy możecie mi Państwo powiedzieć jak remont linni kolejowej warszawa-radom wpłynie na zwiekszenie się ruchu towarowego na odolanach. czy planowana jest np. zmiana trasy dla pociągów wożących paliwo na lotnisko, czy na siekierki (przeczytałam o nowych rozjazdach i połączeniach na w-wa zachodniej i wschodniej. Proszę również o odpowiedz w jakim czasie realizowane będzie połączenie osobowe przez odolany?
Dziękuję z góry za pomoc,
Marta |
|
|
piechocinski |
Wysłany: Czw 19:24, 12 Lip 2007 Temat postu: |
|
nic się nie zmieniło są 2.jutro podpisanie 13 07 godz 12.00 w PLK podpisanie umowy na nadzór.Jak nie wydarze się nic nowego wciągu kilku dni zrobię prezentację tej inwestycji ,będzie do dyspozycji |
|
|
oelka |
Wysłany: Pon 20:03, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | Ile jest krawędzi peronowych na wybudowanej stacji? |
Jesli sie nic nie zmienilo to dwie.
Krzysztof |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 8:36, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
9. Budowa posterunku odgałęźnego na wysokości p.o. "Warszawa Służewiec" na linii Warszawa - Radom i jednotorowej, zelektryfikowanej linii pomiędzy tym posterunkiem a przystankiem końcowym w budynku "Terminala 2" portu lotniczego Warszawa Okęcie.
I tu leży pies pogrzebany. Jednotorówka do portu lotniczego to błąd. Mała drozność odcinka uniemożliwi nasycenie przejazdu pociagów pomiedzy Portem lotniczym a centrum miasta. Dwa tory umożliwiłyby płynną wymiane składów np SKM i KM na stacji. Ponadto w razie awarii lub planowanych remontów odcinamy praktycznie port lotniczy od połaczenia z miastem
Jeszcze jedno pytanko bo nigdzie nie widziałem planów stacji kolejowej obok terminala Okecie 2. Ile jest krawędzi peronowych na wybudowanej stacji? |
|
|
piechocinski |
Wysłany: Sob 15:38, 07 Lip 2007 Temat postu: |
|
. Modernizacja linii średnicowej jako trasy kolejowej: naprawa tunelu i torowisk oraz modernizacja urządzeń srk tak, aby zagwarantować prędkość konstrukcyjną 60-80 km/h i odstęp pomiędzy pociągami do 3 minut na całym odcinku pomiędzy stacjami Warszawa Wschodnia Osobowa (WWO) i Warszawa Zachodnia (WWZ).
2. Poprawa estetyki wszystkich przystanków na linii średnicowej i naprawa peronów (wymiana nawierzchni i wyrównanie wysokości nad główką szyny, w tym na stacjach WWO i WWZ).
3. Budowa nowych przystanków linii średnicowej: "Niemcewicza" pomiędzy WWZ i przystankiem "Warszawa Ochota"; podziemnego przystanku "Nowy Świat" na wysokości ronda de Gaulle'a i "Targowa" pomiędzy przystankiem "Warszawa Stadion" a WWO. W celu nie wydłużenia czasów jazdy, obecne przystanki: "Powiśle" i "Stadion" powinny ulec likwidacji. Na wysokości p.o. "Powiśle" powinny powstać przystanki tramwajowe i autobusowe, a nowy przystanek kolejowy "Targowa" powinien zostać połączony krytymi przejściami, wyprowadzającymi w pobliże najbliższych przystanków tramwajowych i dworca autobusowego "Warszawa Stadion".
4. Budowa nowego przystanku na linii Warszwa - Grodzisk Maz. na wysokości osiedla Ursus Niedźwiadek.
5. Uruchomienie nowej relacji pociągów podmiejskich: Warszawa Gdańsk - Pruszków/Grodzisk Maz. przez Odolany, Gołąbki, Józefinów połączone z budową nowych przystanków, co najmniej w pobliżu centrów handlowych: "Arkadia" i "Fort Wola".
6. Budowa lokalnych linii aglomeracyjnych: odgałęzienia WKD do Janek oraz tramwaju Konstancin - Kabaty.
7. Uruchomienie komunikacji pasażerskiej wraz z budową przystanków na odcinku Warszawa Okęcie - Konstancin Jeziorna / Bielawa bocznicy "siekierkowskiej".
8. Powtórne przeanalizowanie koncepcji "Bemowskiej Kolei Dojazdowej" (Bemowo - Warszawa Gdańska).
9. Budowa posterunku odgałęźnego na wysokości p.o. "Warszawa Służewiec" na linii Warszawa - Radom i jednotorowej, zelektryfikowanej linii pomiędzy tym posterunkiem a przystankiem końcowym w budynku "Terminala 2" portu lotniczego Warszawa Okęcie.
10. Komunalizacja bądź sprzedaż prywatnym inwestorom terenów docelowo zbędnych dla komunikacji szynowej i ich rewitalizacja w sposób zdecydowany przez samorządy Warszawy i miejscowości podwarszwskich albo właścicieli prywatnych. |
|
|
Piotr Gołębiowski |
Wysłany: Śro 18:09, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
W Krakowie się udało to i może w Warszawie się uda. Pociągi do Balic są dość oblegane. Dość często brakuje miejsc siedzących. |
|
|
tomaszewski |
Wysłany: Śro 12:52, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
Kiedy te prace mają szansę być wykonane? Połączenie lotniska Okęcie z centrum Warszawy jest skandaliczne. Warszawa jako stolica dużego państwa w Europie Środkowej powinna jak najszybciej doprowadzić do zbudowania wygodnego i szybkiego połączenia kolejowego pomiędzy tymi dwoma punktami. |
|
|
piechocinski |
Wysłany: Wto 17:24, 03 Lip 2007 Temat postu: Warszawa Zach-Lotnisko Okęcie |
|
Warszawa Zachodnia – Lotnisko Okęcie
Zakres rzeczowy :
Modernizacja odcinka długości 8,4 km na linii nr 8
Budowa łącznicy 1,6 w tunelu
Budowa 2 przystanków osobowych Aleje Jerozolimskie ,Żwirki i Wigury
Wyposażenie stacji kolejowej na lotnisku
Modernizacja układu sieci rozjazdów na stacji Warszawa Zach.
Rozwój sieci na stacji Warszawa Wsch.
Budowa lokalnego centrum sterowania ruchu
Budowa nowej podstacji trakcyjnej
Modernizacja 4 wiaduktów
Odbudowa przejazdu kolejowego ul. Mszczonowska
Przekazanie części terenów kolejowych na potrzeby budowy dróg |
|
|