Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury
JANUSZA PIECHOCIŃSKIEGO o TRANSPORCIE
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna
->
Drogi krajowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Transport kolejowy
Transport drogowy
Lotnictwo i Porty Lotnicze
Drogi krajowe
Drogi wojewódzkie
Komunikacja aglomeracji warszawskiej
Proces inwestycyjny
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska w Warszawie
Komisja Ochrony Środowiska Sejmiku Mazowieckiego
Komisja Budżetu i Finansów Sejmiku Mazowieckiego
Sejmik Województwa Mazowieckiego
O WSZYSTKIM
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
p[iechocinski1
Wysłany: Pią 16:44, 04 Lip 2008
Temat postu:
polecam nowelę specustawy
Gość
Wysłany: Pon 22:06, 23 Cze 2008
Temat postu: GDDKiA
Głowne problemy GDDKiA
1.Malo stabilna praca-zbyt duze wplyw polityczne srednio co 4 lata jakies zmiany(w tym pieczatek,pokoj planow etc).Brak mozliwosci w pozyskaniu ludzi o wysokich kwalifikacjach w dalszym ciagu.
2.Brak rozwiazan prawnych w stosunku do FIDIC prawa budowlanego czy ustawy zamownien publicznych
Jak prowadzic projekty kiedy ciagle jestesmy nekani przez MI zarzytami odnosnie warunkow stosowania FIDIC w propcesie budowlanym
Budzet panstwa przez to traci niekiedy gigantyczne pieniadze na zyczenie wlansie MI. Glownie chodzi tu o zmiany czy wprowadzanie nowych asotrtymentow do kontraktu . W MI problem jest dobrze znane ale oni tylko potrafia punktowac.
Czy prowadzac operacje zakladajac 10 szef nieprzewidziany na etapie przygotowania inwestycji musimy zatrzymywac operacje i robic przetarg stosujac UZP
3. Ciagle kontrole jak nie z MI,NIK,GDDKiA to inny zlecony monitoring zwiazany z dofinansowaniem,ktorzch efekt to zazwyczaj sterty skserowanych kartek.
4.Wywlaszenia temat rzeka,skuteczny hamulec inwestycyjny
Czy w w wym mozemy spodziewac sie jakis zmian
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin