Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury
JANUSZA PIECHOCIŃSKIEGO o TRANSPORCIE
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna
->
Drogi krajowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Transport kolejowy
Transport drogowy
Lotnictwo i Porty Lotnicze
Drogi krajowe
Drogi wojewódzkie
Komunikacja aglomeracji warszawskiej
Proces inwestycyjny
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska w Warszawie
Komisja Ochrony Środowiska Sejmiku Mazowieckiego
Komisja Budżetu i Finansów Sejmiku Mazowieckiego
Sejmik Województwa Mazowieckiego
O WSZYSTKIM
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
piechocinski
Wysłany: Nie 12:32, 27 Sty 2008
Temat postu:
dobrze więc zrobię to sam
Gość
Wysłany: Pią 13:31, 25 Sty 2008
Temat postu:
piechocinski napisał:
prosze skontaktować sie zGDDKiA oddział Mazowiecki ul Minska podany zostanie aktualny stan prac przygotowawczych
Coś pan .Oni tam chyba mają ważniejsze sprawy na głowie.Czytam ,że jeszcze nie ma wszystkich potrzebnych przepisów aby rozpocząć inwestycje drogowe.Odpowiedzi oczywiście do tej pory żadnej nie otrzymałem.
and-wi1
piechocinski
Wysłany: Czw 11:07, 17 Sty 2008
Temat postu:
prosze skontaktować sie zGDDKiA oddział Mazowiecki ul Minska podany zostanie aktualny stan prac przygotowawczych
and-wi1@gazeta.pl
Wysłany: Czw 10:58, 17 Sty 2008
Temat postu:
Interesuje mnie przebieg nowej drogi S7 Płońsk-Mława.Wiem ,że ma być budowana po nowym śladzie na wschód od istniejącej.Szczególnie jestem zainteresowany dokładnym przebiegiem odcinka Żurominek-Wiśniewo.Widzę,że pan zajmuje się drogowictwem więc jeżeli nie jest to tajemnicą proszę o odpowiedź.
piechocinski
Wysłany: Wto 10:21, 17 Lip 2007
Temat postu: S 7
DROGA S7 – odcinek PŁOŃSK (S 10) – WARSZAWA (S
• węzeł CZOSNÓW – węzeł KIEŁPIN – węzeł z TRASĄ ARMII KRAJOWEJ BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S-7 ODC. węzeł „CZOSNÓW” – węzeł „KIEŁPIN” – węzeł z TRASĄ ARMII KRAJOWEJ (północny wylot z WARSZAWY w kierunku GDAŃSKA)
Wariant I – długość 21,44 km; jest wariantem wykorzystującym istniejącą infrastrukturę drogową i jego realizacja polegałaby na dostosowaniu parametrów istniejącego wylotu drogi krajowej nr 7 z Warszawy w kierunku Gdańska oraz odcinka Wisłostrady między projektowaną Trasą Mostu Północnego, a Trasą Armii Krajowej do parametrów drogi ekspresowej.
Wariant II – długość 22,21 km (z odcinkowymi wariantami przebiegu na terenie dzielnicy Warszawa Bielany: IIA - długości 22,84 km i IIC - długości 22,21 km) jest wariantem zapisanym od wielu lat w różnych dokumentach planistycznych, w tym w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego i studiach uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
Wariant IIB (długość 22,82 km) do wejścia w teren Lotniska Bemowo jest wariantem prowadzonym zgodnie z wariantem II, przy czym w rejonie przejścia przez teren Lotniska Bemowo odchodzi od wariantu II w kierunku zachodnim i w Lesie Bemowskim włącza się do wariantu III. Jest to wariant nowy, który nie był analizowany we wcześniejszych opracowaniach. Ocena wariantu: IIB – rozwiązanie jest alternatywą w stosunku do istniejącego rozwiązania wylotu drogi nr 7 z Warszawy w kierunku Gdańska; bardzo dobrze, wręcz „modelowo” wpisuje się w układ drogowy Warszawy, bezpośrednio powiązany z Trasą Mostu Północnego i ul. Nowolazurową; spełnia wszystkie warunki techniczne dla dróg ekspresowych i zapewnia najlepsze warunki ruchu; wydaje się być możliwy do zaakceptowania przez zarządzającego lotniskiem Babice (Bemowo) przy zachowaniu obecnych standardów użytkowych lotniska; zapewnia dogodne połączenia z obsługiwanym zagospodarowaniem przestrzennym; wg opinii przyrodników wariant „nie powinien być wybrany” (co jednak nie oznacza nie należy go wyeliminować).
Jest to wariant, który w analizie wielokryterialnej został oceniony jako najlepszy i z tego względu we wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, złożonym do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, został wskazany jako wariant preferowany przez GDDKiA. Wariant ten uzyskał również pozytywną opinię Urzędu Miasta St. Warszawy.
Wariant III – długość 21,87 km, jest wariantem rozważanym we wcześniejszych opracowaniach studialnych.
Wariant IV – (z odcinkowymi wariantami IVA, IVB i IVC, o długości odpowiednio - 26,15 km, 27,04 km, 26,95 km) jest wariantem wykorzystującym koncepcję poprowadzenia projektowanej drogi ekspresowej wzdłuż wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły na terenie miasta i gminy Łomianki, natomiast na terenie Radiowa i Chomiczówki (dzielnica Warszawa Bielany) oraz dzielnicy Warszawa Bemowo warianty prowadzone są śladem wariantu II.
Wariant V – długość 28,05 km, w tym odcinek po istniejącej Wisłostradzie 3,6km - jest wariantem przeniesionym z opracowania „Samorządowa Trasa Nadwiślańska – studium przebiegu drogi S-7 na odcinku Kazuń – węzeł Trasy Mostu Północnego z Trasą NS w Warszawie” wykonanym z inicjatywy Miasta i Gminy Łomianki. Komisja Oceny Projektów Inwestycyjnych przy Generalnym Dyrektorze Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (Protokół nr 36/2006 z dnia 13.12.2006r.) rekomendowała do przedłożenia Wojewodzie Mazowieckiemu w materiałach do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - wariant IIB, II i III, ze wskazaniem na wariant IIB, jako budzący najmniejsze kontrowersje.
GŁÓWNE PARAMETRY Klasa drogi – S. Przekrój dwujezdniowy – przekrój - 2 jezdnie po 3 pasy ruchu + pas awaryjny Dostępność całkowicie ograniczona (tylko poprzez węzły).
HARMONOGRAM PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH I REALIZACJI - AKTUALNY STAN - W oparciu o złożony w dniu 18.01.2007 r. wniosek do Wojewody Mazowieckiego, toczy się postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Przewidywany termin uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - lipiec 2007 r.
Ponadto wstępnie przyjęty harmonogram prac dla tego zadania przewiduje:
- Złożenie wniosku o uzyskanie decyzji lokalizacyjnej
- 08.2008r. - Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej - 11.2008r.
- Projekt budowlany - 08.2009r. - Pozwolenie na budowę - 10.2009r.
- Realizacja 11. 2009r. – 05.2012r.
INFORMACJA O MOŻLIWYCH ZAGROŻENIACH
• nie uzyskanie decyzji administracyjnych w terminach przewidzianych w harmonogramie (decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzja lokalizacyjna, decyzje dające prawo do terenu na cele budowlane, decyzja o pozwoleniu na budowę),
• możliwe odwołania od decyzji administracyjnych na każdym etapie postępowania oraz konieczność rozpatrzenia odwołania przez organ odwoławczy,
• nie ujawnione w pełni problemy z pozyskiwaniem gruntu ( nieruchomości zabudowane, nieruchomości będące zakładami pracy, długi okres wydawania przez służby Wojewody decyzji o odszkodowania za wywłaszczone nieruchomości).
SZACUNKOWY KOSZT REALIZACJI
Szacunkowy koszt realizacji trasy – 2.250,0 mln zł łącznie z pracami przygotowawczymi (dla wariantu IIB - preferowanego na etapie ubiegania się o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach).
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin