|
Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury JANUSZA PIECHOCIŃSKIEGO o TRANSPORCIE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
i105n2k
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:28, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Widzę, że mamy w tym temacie kilku pracowników PP
Widzę, że prosicie o zainteresowanie swoimi problemami polityków. Chciałbym abyście zainteresowali sie także swoimi klientami. Zarówno ja jak i moi znajomi korzystamy z Waszych usług i zarówno ja jak i moi znajomi mamy coraz gorsze zdanie o poziomie świadczonych usług. Przesyłki notorycznie giną, są niszczone ("przesyłka wadliwie zapakowana'-genialne usprawiedliwienie nieterminowego dostarczenia w stanie naruszonym), część z nich nigdy nie dociera, notorycznie mam do czynienia z awizacjami z datą mocno wsteczną (tydzień do tyłu), przelewy idą tydzień (podczas gdy przelew bankowy idzie 2-3 dni). Jak firma ma być w dobrej kondycji skoro poziom świadczonych usług jest żenująco niski ? Zwłaszcza, że akurat w tych gatunkach usług konkurencja jest dość aktywna (na szczęście). Tracicie rynek jak PKP Cargo z dnia na dzień. Te paczki nie są okradane dewastowane czy gubione przez maszyny, to jest wynik niestety działania pracowników PP . Póki parasol rządowych gwarancji jest nad wami rozpięty jakoś to ma szanse żyć ale na szczęście już niedługo (patrzcie jak szybko rozwija sie Inpost oferując niższą cenę szybszy termin realizacji i możliwość reklamacji każdego listu). Jestem klientem, płacę ustaloną cenę i życzyłbym sobie aby usługa została wykonana adekwatnie do ceny (niemałej) czy to takie trudne ?
Pozdrawiam
Klient PP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grażka
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:15, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Widzę, że mamy w tym temacie klienta PP.
Cieszy mnie to bardzo. Opinie klientów są dla nas bardzo cenne jednak często jako szeregowi pracownicy PP niewiele możemy zmienić. W takiej Firmie jak nasza pracują różni pracownicy. Zdarzają się też pracownicy nieuczciwi. Tak jest we wszystkich polskich firmach - kolejowych też.
Korzystam często z transportu kolejowego i także mam mnóstwo uwag. Nie o to jednak chodzi aby tutaj wytykać błędy i nieprawidłowości.
To co jest nieprawidłowe winno być zmienione. PP przeżywa trudności. Wynikają one z wieloletnich zaniedbań. Narodowi operatorzy pocztowi istotnie korzystają z parasoli ochronnych jednak nie w naszym kraju. Chyba nie nazywa Pan parasolem rządowych gwarancji - gwarancję ciągłego mieszania się polityków w sprawy PP.
Nie jest trudno zniszczyć taką Firmę jak nasza, chyba nie jest to dziwne, że bardzo nam zależy aby to się nie stało.
I proszę mnie wierzyć bardzo bym chciała aby klienci PP byli zadowoleni ze świadczonych przez PP usług.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
i105n2k
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:40, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Grażka napisał: | W takiej Firmie jak nasza pracują różni pracownicy. Zdarzają się też pracownicy nieuczciwi. Tak jest we wszystkich polskich firmach - kolejowych też. |
Niestety tak choć nie uważam ze jest to sprawa nie do przeskoczenia. firmy kurierskie tez zatrudniają różnych pracowników a ich paczki zazwyczaj docierają w nienaruszonym stanie i terminie.
Grażka napisał: | Narodowi operatorzy pocztowi istotnie korzystają z parasoli ochronnych jednak nie w naszym kraju. Chyba nie nazywa Pan parasolem rządowych gwarancji - gwarancję ciągłego mieszania się polityków w sprawy PP. |
Polemizowałbym PP ma nadal monopol na listy o masie do 50 gram (skoro firmom takim jak Inpost opłaca sie kombinacja z cięższymi kopertami tylko po to żeby ten przepis ominąć a ich zasięg w ciągu roku tak gwałtownie sie zwiększył oznacza to że przynajmniej tu jesteście w sytuacji uprzywilejowanej, oczywiście nadal pozostaje otwarty temat doręczania listów w deficytowych obszarach np. wsie).
Grażka napisał: | Nie jest trudno zniszczyć taką Firmę jak nasza, chyba nie jest to dziwne, że bardzo nam zależy aby to się nie stało. |
Jasne że nie jest dziwne, mi także zależy na tym aby PP była prężną i rozwijająca sie firmą, wszak jestem z 40 milionów współwłaścicieli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grażka
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:43, 02 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Widzę, że dyskusja się rozwija.
Nie będę cytować.
Oczywiście nie pochwalam nieuczciwości a nawet wręcz robię wszystko aby takową wyeliminować. Argument dotyczący innych przwoźników jest ciekawy, niemniej jednak to nie ta skala i podobne fakty dotyczące innych przewoźników nie są nagłaśniane tak, jak to się dzieje w przypadku PP.
No cóż obszar zastrzeżony dla operatora narodowego to stała praktyka występująca nie tylko w Polsce. Skoro operator narodowy ma obowiązki, chociażby utrzymanie dostępności do usług to cóż w tym dziwnego, że obowiązki te są równoważone.
Czyli cel mamy jeden - PP winna być "prężną, rozwijającą się" Firmą. Mam nawet wrażenie, że mnie ten cel jest bliższy - jestem fanką Poczty! Co nie zmienia faktu, iż wiem, że wiele należy zmienić aby cel został osiągnięty.
Założenie tego tematu również (jak widać) temu służyło.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monka
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:34, 04 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Szkoda... Przez chwilke uwierzłam, że to forum żyje i jest prawdziwe... Uf, dobrze, że to była chwilka i, że szybko mi przeszlo! Bo co dzięki temu, osiągnęłam, że zareagowałam i tu weszłam???? Zero, (cyfrowy zapis: 0)! Zero odpowiedzi na posty i pytania do Pana Posła!!! Ale za to przeczytałam rzekomą polemikę ,,Pana Klienta''- który nazwał się i105n2k. No cóż Panie Kliencie. Świetny scenariusz dyskusji! Gratuluję! Tylko, hm, ...nudny! Znany z różnych forów.... Czasem opłaca się zmienić styl wypowiedzi Szczególnie wtedy, gdy nie chce się być rozpoznanym Szanowny,,Panie Kliencie''!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
i105n2k
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:24, 05 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Monka napisał: | Ale za to przeczytałam rzekomą polemikę ,,Pana Klienta''- który nazwał się i105n2k. No cóż Panie Kliencie. Świetny scenariusz dyskusji! Gratuluję! Tylko, hm, ...nudny! Znany z różnych forów.... Czasem opłaca się zmienić styl wypowiedzi Szczególnie wtedy, gdy nie chce się być rozpoznanym Szanowny,,Panie Kliencie''! |
Ale osocichosi ? Piszecie że bez pomocy rządu nie będzie poczty a ja tylko skromnie przypomniałem że poczty nie będzie bez klientów. A dopóki poziom usług będzie jaki jest to klienci będą raczej odpływać do konkurencji niż korzystać z waszych usług.
Ile dużych hurtowni sprzętu komputerowego wysyła swój towar do klientów za pośrednictwem PP ?? Obracam się w branży IT od jakichś 4-5 lat, nikt jeszcze nie oferował mi dostawy zamówionego sprzętu inaczej niż kurierem... coś to o usługach PP mówi.
PS. Znów muszę się pofatygować na pocztę ponieważ listonoszowi nie chciało się wydzwonić mnie domofonem. Cały dzień siedzę w domu czekam na list a i tak dostaję awizo, adresata o godzinie XX nie zastano ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zbyszeka
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:41, 07 Gru 2007 Temat postu: Temat na komisję.... |
|
|
Problemy Poczty Polskiej
1. Zapewnienie dla firmy ochrony przed politycznymi naciskami. Zagwarantowanie ciągłości rządów w firmie, pozwalająca przeprowadzić przez jedną ekipę procesów reformujących PP.
2. Zmiana ustawy o ZZ niwelująca destrukcyjny wpływ rozdrobnionych organizacji związkowych.
3. Wsparcie inwestycyjne zadań o konkretnym celu, np. wyposażenie centrów rozdzielczych w nowoczesne rozwiązania techniczne.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
i105n2k
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:04, 07 Gru 2007 Temat postu: Re: Temat na komisję.... |
|
|
Zbyszeka napisał: | Problemy Poczty Polskiej (...) |
Nic o poprawie poziomu usług, nic o walce o klienta... można być najlepiej zarządzanym przedsiębiorstwem z najlepszą infrastrukturą, cywilizowanymi ZZ ale G to da bez klientów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zbyszeka
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:00, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
i105n2k napisał: | Zbyszeka napisał: | Problemy Poczty Polskiej (...) |
Nic o poprawie poziomu usług, nic o walce o klienta... można być najlepiej zarządzanym przedsiębiorstwem z najlepszą infrastrukturą, cywilizowanymi ZZ ale G to da bez klientów... |
Nie mylmy przyczyn ze skutkami… poprawa poziomu usług, walka o klienta, itp. musi się rozpocząć od eliminacji przyczyn problemów z poziomem usług. I właśnie tylko „najlepiej zarządzane przedsiębiorstwo z najlepszą infrastrukturą, cywilizowanymi ZZ” ma szansę pozyskać klientów.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:44, 16 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
piechocinski napisał: | spoko Koichani spoko w ciagu tegoi tygodnia spotkałem się z kilkoma pracownikami poczty,członkami byłych kierownictw,na jutro jestem umówiony na spotkanie z liderami zwiazków zawodowych,jak to mówią sprawdzam teren i czekam na zakonczenie wtym tygodniu prac zwiazanych wkomisji zbudzetem...Sytuacja jest wyjatkowo trudna i "lipy w sprawie poczty" nie wolno tworzyć a więc cierpliwości |
A może jakieś wnioski ze "sprawdzania terenu"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piechocinski
Administrator
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:37, 17 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
W dyskusji i wyczekiwaniu na moją odpowiedz jest sporo uwag i sugestii i jak zauważyliście zasadnicza różnica ocen między pracownikami i klientami PP.
Kluczowe moim zdaniem jest odpowiedzenie sobie na kilka pytan zasadniczych:
1.Czy restrukturyzacja organizacyjna ala Bartkowiak była dobra czy zła,czy została tylko żle przeprowadzona
2.czy model docelowy PP PP ma wieść przez komercjalizację i wejście na giełdę ( a taki był przez ostatnie dwa lata postulowany przez kolejne kierownictwa i właściciela)
3.Czy powstrzymywanie liberalizacji rynku usług pocztowych przy ciągłym niedoczasie po stronie PP PP jest najlepszym rozwiązaniem czy też odłożeniem katastrofy i pomnozenie jej skali
4Jak to się stało ze PP PP zwiększyła w 2ostatnich latach zatrudnienie przy niedoborze podstawowych operacyjnych pracowników pierwszego kontaktu zklientem
5Co z inwestycjami PP ich celowością i efektywnością
6 Czy są realne widoki na pomoc publiczną dla PPPP i na co ,czy można dla tej pomocy publicznej otrzymać akceptację KE
7.Jaka jest rzeczywista ocena działalności okołopocztowej bank pocztowy i etc
* Czy zakonczył się proces uporzadkowania stanu majątkowego PPPP i jak w oparciu o ten majątek znalezc środki na rozwój
9Czy jest szansa na ugodę społeczną pomiędzy właścicielem zarządem i reprezentacją związkową na pakiet rozwiazan strategicznych
10 w jakich obszarach działania PPPP moze oprzeć się konkurencji
Szukam odpowiedzi na te pytania spotykając się z kierownictwem resortu,poczty i załogi.Czekamy też na przygotowywaną przez RZad informacje całościową o sytuacji PP PP.Języka wtych sprawach zasięgnę także w Regulatorze.ciekawą inbterpretację zjawisk zachodzacych na poczcie przedstawiła też Pocztowa Solidarność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monka
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:09, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
piechocinski napisał: | W dyskusji i wyczekiwaniu na moją odpowiedz jest sporo uwag i sugestii i jak zauważyliście zasadnicza różnica ocen między pracownikami i klientami PP. |
To raczej naturalne. Pracownicy i Klienci to dwa bieguny tej samej bateryjki. Jedno bez drugiego nie zadziała, ale niestety jedno i drugie zda sie o tym nie wiedzieć
piechocinski napisał: |
Kluczowe moim zdaniem jest odpowiedzenie sobie na kilka pytan zasadniczych:
1.Czy restrukturyzacja organizacyjna ala Bartkowiak była dobra czy zła,czy została tylko żle przeprowadzona |
A może poprostu za szybko? Bez przygotowania kluczowego czynnika sukcesu czyli ludzi? Pracowników PP?
piechocinski napisał: |
2.czy model docelowy PP PP ma wieść przez komercjalizację i wejście na giełdę ( a taki był przez ostatnie dwa lata postulowany przez kolejne kierownictwa i właściciela) |
Przepraszam Panie Pośle,..hm, a kto to ta PP PP???
Jest PP jako Poczta Polska, jest też p.p.u.p PP jako państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej Poczta Polska, ale PP PP???? Hm...Nie znam.
piechocinski napisał: |
3.Czy powstrzymywanie liberalizacji rynku usług pocztowych przy ciągłym niedoczasie po stronie PP PP jest najlepszym rozwiązaniem czy też odłożeniem katastrofy i pomnozenie jej skali |
Tu ma Pan rację. Społeczeństwo nasze, w tym i my - Pocztowcy - przywykliśmy do tego, że nam się terminy przekłada, umarza( przykład- wymiana dowodów)... itp., itd. Boję się, że znów obudzimy się po czasie, z ręką w pewnym naczyniu...
piechocinski napisał: |
4Jak to się stało ze PP PP zwiększyła w 2ostatnich latach zatrudnienie przy niedoborze podstawowych operacyjnych pracowników pierwszego kontaktu zklientem |
Trzeba zapytać ówczesnych DG PP. Obecny jest raptem od ośmiu miesięcy... Zastał co zastał! M.in. kajdanki w postaci Porozumienia z 12 stycznia.
piechocinski napisał: |
5Co z inwestycjami PP ich celowością i efektywnością
6 Czy są realne widoki na pomoc publiczną dla PPPP i na co ,czy można dla tej pomocy publicznej otrzymać akceptację KE
7.Jaka jest rzeczywista ocena działalności okołopocztowej bank pocztowy i etc
* Czy zakonczył się proces uporzadkowania stanu majątkowego PPPP i jak w oparciu o ten majątek znalezc środki na rozwój | Na to nie odpowiem, nie znam się na tym, a mądrej- wzorem innych -nie będę udawać
piechocinski napisał: |
9Czy jest szansa na ugodę społeczną pomiędzy właścicielem zarządem i reprezentacją związkową na pakiet rozwiazan strategicznych |
Panie Pośle! Salomon nie nalał a Pan oczekuje, że naleje Generał, niezależnie kto by nim był? Nie ma kasy i już! Przecież na jakikolwiek pakiet z nieba kaszka nie spadnie! Po jaką ch .. udawać, że da się coś zdziałać? Już po wyborach
piechocinski napisał: |
10 w jakich obszarach działania PPPP moze oprzeć się konkurencji |
1. Marka
2. Zaufanie społeczne.
3. Misja
4. Tradycja
5. Dostępność
6. Pracownicy (tak,... są tacy wierni i nie mierni)
7.Kolejna nagroda biznesowa niedawno wręczana.
Mało?
Serdecznie pozdrawiam i dobranoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monka
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:49, 02 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Panie Pośle. Nic się nie dzieje w temacie Poczty Polskiej? Nic Pan nam nie pisze? Dlaczego??? A tak przy okazji gratuluję wyboru docenta Rawłuszki na z-cę DG. Wreszcie będzie coraz więcej fachowców w naszej PP. Generał, Dyrektor Mariusz Wnuk i teraz nasz kochany docent Rawłuszko. To daje nadzieję))
No i przy okazji życzę Panu Szczęśliwego Nowego Roku. Oby był dla Pana i wszystkich z PP lepszy niż tamten ....
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pocztowka2006
Gość
|
Wysłany: Pią 0:47, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Sznowny Panie Pośle.
Proszę o krótką odpowiedż na moje pytanie.
Czy jest Pan w stanie zrobić cokolwiek dobrego dla załogi Poczty Polskiej oraz czy Panu się chce zajmować naszymi sprawami?
Kierownictwo PP twierdzi ,ale chce , ale nie może.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pocztowka2006
Gość
|
Wysłany: Pią 0:48, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Sznowny Panie Pośle.
Proszę o krótką odpowiedż na moje pytanie.
Czy jest Pan w stanie zrobić cokolwiek dobrego dla załogi Poczty Polskiej oraz czy Panu się chce zajmować naszymi sprawami?
Kierownictwo PP twierdzi ,że chce , ale nie może.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|