Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury
JANUSZA PIECHOCIŃSKIEGO o TRANSPORCIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POCZTA POLSKA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> O WSZYSTKIM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
i105n2k




Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:28, 01 Gru 2007    Temat postu:

Widzę, że mamy w tym temacie kilku pracowników PP Smile

Widzę, że prosicie o zainteresowanie swoimi problemami polityków. Chciałbym abyście zainteresowali sie także swoimi klientami. Zarówno ja jak i moi znajomi korzystamy z Waszych usług i zarówno ja jak i moi znajomi mamy coraz gorsze zdanie o poziomie świadczonych usług. Przesyłki notorycznie giną, są niszczone ("przesyłka wadliwie zapakowana'-genialne usprawiedliwienie nieterminowego dostarczenia w stanie naruszonym), część z nich nigdy nie dociera, notorycznie mam do czynienia z awizacjami z datą mocno wsteczną (tydzień do tyłu), przelewy idą tydzień (podczas gdy przelew bankowy idzie 2-3 dni). Jak firma ma być w dobrej kondycji skoro poziom świadczonych usług jest żenująco niski ? Zwłaszcza, że akurat w tych gatunkach usług konkurencja jest dość aktywna (na szczęście). Tracicie rynek jak PKP Cargo z dnia na dzień. Te paczki nie są okradane dewastowane czy gubione przez maszyny, to jest wynik niestety działania pracowników PP Sad . Póki parasol rządowych gwarancji jest nad wami rozpięty jakoś to ma szanse żyć ale na szczęście już niedługo (patrzcie jak szybko rozwija sie Inpost oferując niższą cenę szybszy termin realizacji i możliwość reklamacji każdego listu). Jestem klientem, płacę ustaloną cenę i życzyłbym sobie aby usługa została wykonana adekwatnie do ceny (niemałej) czy to takie trudne ?

Pozdrawiam
Klient PP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grażka




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:15, 01 Gru 2007    Temat postu:

Widzę, że mamy w tym temacie klienta PP. Smile
Cieszy mnie to bardzo. Opinie klientów są dla nas bardzo cenne jednak często jako szeregowi pracownicy PP niewiele możemy zmienić. W takiej Firmie jak nasza pracują różni pracownicy. Zdarzają się też pracownicy nieuczciwi. Tak jest we wszystkich polskich firmach - kolejowych też.
Korzystam często z transportu kolejowego i także mam mnóstwo uwag. Nie o to jednak chodzi aby tutaj wytykać błędy i nieprawidłowości.
To co jest nieprawidłowe winno być zmienione. PP przeżywa trudności. Wynikają one z wieloletnich zaniedbań. Narodowi operatorzy pocztowi istotnie korzystają z parasoli ochronnych jednak nie w naszym kraju. Chyba nie nazywa Pan parasolem rządowych gwarancji - gwarancję ciągłego mieszania się polityków w sprawy PP.
Nie jest trudno zniszczyć taką Firmę jak nasza, chyba nie jest to dziwne, że bardzo nam zależy aby to się nie stało.
I proszę mnie wierzyć bardzo bym chciała aby klienci PP byli zadowoleni ze świadczonych przez PP usług.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
i105n2k




Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:40, 01 Gru 2007    Temat postu:

Grażka napisał:
W takiej Firmie jak nasza pracują różni pracownicy. Zdarzają się też pracownicy nieuczciwi. Tak jest we wszystkich polskich firmach - kolejowych też.

Niestety tak choć nie uważam ze jest to sprawa nie do przeskoczenia. firmy kurierskie tez zatrudniają różnych pracowników a ich paczki zazwyczaj docierają w nienaruszonym stanie i terminie. Smile
Grażka napisał:
Narodowi operatorzy pocztowi istotnie korzystają z parasoli ochronnych jednak nie w naszym kraju. Chyba nie nazywa Pan parasolem rządowych gwarancji - gwarancję ciągłego mieszania się polityków w sprawy PP.

Polemizowałbym Smile PP ma nadal monopol na listy o masie do 50 gram (skoro firmom takim jak Inpost opłaca sie kombinacja z cięższymi kopertami tylko po to żeby ten przepis ominąć a ich zasięg w ciągu roku tak gwałtownie sie zwiększył oznacza to że przynajmniej tu jesteście w sytuacji uprzywilejowanej, oczywiście nadal pozostaje otwarty temat doręczania listów w deficytowych obszarach np. wsie).
Grażka napisał:
Nie jest trudno zniszczyć taką Firmę jak nasza, chyba nie jest to dziwne, że bardzo nam zależy aby to się nie stało.

Jasne że nie jest dziwne, mi także zależy na tym aby PP była prężną i rozwijająca sie firmą, wszak jestem z 40 milionów współwłaścicieli Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grażka




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:43, 02 Gru 2007    Temat postu:

Widzę, że dyskusja się rozwija. Smile
Nie będę cytować. Smile

Oczywiście nie pochwalam nieuczciwości a nawet wręcz robię wszystko aby takową wyeliminować. Argument dotyczący innych przwoźników jest ciekawy, niemniej jednak to nie ta skala i podobne fakty dotyczące innych przewoźników nie są nagłaśniane tak, jak to się dzieje w przypadku PP.

No cóż obszar zastrzeżony dla operatora narodowego to stała praktyka występująca nie tylko w Polsce. Skoro operator narodowy ma obowiązki, chociażby utrzymanie dostępności do usług to cóż w tym dziwnego, że obowiązki te są równoważone.

Czyli cel mamy jeden - PP winna być "prężną, rozwijającą się" Firmą. Mam nawet wrażenie, że mnie ten cel jest bliższy - jestem fanką Poczty! Co nie zmienia faktu, iż wiem, że wiele należy zmienić aby cel został osiągnięty.
Założenie tego tematu również (jak widać) temu służyło.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monka




Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:34, 04 Gru 2007    Temat postu:

Szkoda... Przez chwilke uwierzłam, że to forum żyje i jest prawdziwe... Uf, dobrze, że to była chwilka i, że szybko mi przeszlo! Bo co dzięki temu, osiągnęłam, że zareagowałam i tu weszłam???? Zero, (cyfrowy zapis: 0)! Zero odpowiedzi na posty i pytania do Pana Posła!!! Ale za to przeczytałam rzekomą polemikę ,,Pana Klienta''- który nazwał się i105n2k. No cóż Panie Kliencie. Świetny scenariusz dyskusji! Gratuluję! Tylko, hm, ...nudny! Znany z różnych forów.... Czasem opłaca się zmienić styl wypowiedzi Smile Szczególnie wtedy, gdy nie chce się być rozpoznanym Very Happy Szanowny,,Panie Kliencie''!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
i105n2k




Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:24, 05 Gru 2007    Temat postu:

Monka napisał:
Ale za to przeczytałam rzekomą polemikę ,,Pana Klienta''- który nazwał się i105n2k. No cóż Panie Kliencie. Świetny scenariusz dyskusji! Gratuluję! Tylko, hm, ...nudny! Znany z różnych forów.... Czasem opłaca się zmienić styl wypowiedzi Smile Szczególnie wtedy, gdy nie chce się być rozpoznanym Very Happy Szanowny,,Panie Kliencie''!


Ale osocichosi ? Piszecie że bez pomocy rządu nie będzie poczty a ja tylko skromnie przypomniałem że poczty nie będzie bez klientów. A dopóki poziom usług będzie jaki jest to klienci będą raczej odpływać do konkurencji niż korzystać z waszych usług.

Ile dużych hurtowni sprzętu komputerowego wysyła swój towar do klientów za pośrednictwem PP ?? Obracam się w branży IT od jakichś 4-5 lat, nikt jeszcze nie oferował mi dostawy zamówionego sprzętu inaczej niż kurierem... coś to o usługach PP mówi.

PS. Znów muszę się pofatygować na pocztę ponieważ listonoszowi nie chciało się wydzwonić mnie domofonem. Cały dzień siedzę w domu czekam na list a i tak dostaję awizo, adresata o godzinie XX nie zastano ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbyszeka




Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:41, 07 Gru 2007    Temat postu: Temat na komisję....

Problemy Poczty Polskiej
1. Zapewnienie dla firmy ochrony przed politycznymi naciskami. Zagwarantowanie ciągłości rządów w firmie, pozwalająca przeprowadzić przez jedną ekipę procesów reformujących PP.
2. Zmiana ustawy o ZZ niwelująca destrukcyjny wpływ rozdrobnionych organizacji związkowych.
3. Wsparcie inwestycyjne zadań o konkretnym celu, np. wyposażenie centrów rozdzielczych w nowoczesne rozwiązania techniczne.


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
i105n2k




Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:04, 07 Gru 2007    Temat postu: Re: Temat na komisję....

Zbyszeka napisał:
Problemy Poczty Polskiej (...)


Nic o poprawie poziomu usług, nic o walce o klienta... można być najlepiej zarządzanym przedsiębiorstwem z najlepszą infrastrukturą, cywilizowanymi ZZ ale G to da bez klientów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbyszeka




Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:00, 08 Gru 2007    Temat postu:

i105n2k napisał:
Zbyszeka napisał:
Problemy Poczty Polskiej (...)


Nic o poprawie poziomu usług, nic o walce o klienta... można być najlepiej zarządzanym przedsiębiorstwem z najlepszą infrastrukturą, cywilizowanymi ZZ ale G to da bez klientów...


Nie mylmy przyczyn ze skutkami… poprawa poziomu usług, walka o klienta, itp. musi się rozpocząć od eliminacji przyczyn problemów z poziomem usług. I właśnie tylko „najlepiej zarządzane przedsiębiorstwo z najlepszą infrastrukturą, cywilizowanymi ZZ” ma szansę pozyskać klientów.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 20:44, 16 Gru 2007    Temat postu:

piechocinski napisał:
spoko Koichani spoko w ciagu tegoi tygodnia spotkałem się z kilkoma pracownikami poczty,członkami byłych kierownictw,na jutro jestem umówiony na spotkanie z liderami zwiazków zawodowych,jak to mówią sprawdzam teren i czekam na zakonczenie wtym tygodniu prac zwiazanych wkomisji zbudzetem...Sytuacja jest wyjatkowo trudna i "lipy w sprawie poczty" nie wolno tworzyć a więc cierpliwości


A może jakieś wnioski ze "sprawdzania terenu"?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:37, 17 Gru 2007    Temat postu:

W dyskusji i wyczekiwaniu na moją odpowiedz jest sporo uwag i sugestii i jak zauważyliście zasadnicza różnica ocen między pracownikami i klientami PP.
Kluczowe moim zdaniem jest odpowiedzenie sobie na kilka pytan zasadniczych:
1.Czy restrukturyzacja organizacyjna ala Bartkowiak była dobra czy zła,czy została tylko żle przeprowadzona
2.czy model docelowy PP PP ma wieść przez komercjalizację i wejście na giełdę ( a taki był przez ostatnie dwa lata postulowany przez kolejne kierownictwa i właściciela)
3.Czy powstrzymywanie liberalizacji rynku usług pocztowych przy ciągłym niedoczasie po stronie PP PP jest najlepszym rozwiązaniem czy też odłożeniem katastrofy i pomnozenie jej skali
4Jak to się stało ze PP PP zwiększyła w 2ostatnich latach zatrudnienie przy niedoborze podstawowych operacyjnych pracowników pierwszego kontaktu zklientem
5Co z inwestycjami PP ich celowością i efektywnością
6 Czy są realne widoki na pomoc publiczną dla PPPP i na co ,czy można dla tej pomocy publicznej otrzymać akceptację KE
7.Jaka jest rzeczywista ocena działalności okołopocztowej bank pocztowy i etc
* Czy zakonczył się proces uporzadkowania stanu majątkowego PPPP i jak w oparciu o ten majątek znalezc środki na rozwój
9Czy jest szansa na ugodę społeczną pomiędzy właścicielem zarządem i reprezentacją związkową na pakiet rozwiazan strategicznych
10 w jakich obszarach działania PPPP moze oprzeć się konkurencji

Szukam odpowiedzi na te pytania spotykając się z kierownictwem resortu,poczty i załogi.Czekamy też na przygotowywaną przez RZad informacje całościową o sytuacji PP PP.Języka wtych sprawach zasięgnę także w Regulatorze.ciekawą inbterpretację zjawisk zachodzacych na poczcie przedstawiła też Pocztowa Solidarność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monka




Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:09, 18 Gru 2007    Temat postu:

piechocinski napisał:
W dyskusji i wyczekiwaniu na moją odpowiedz jest sporo uwag i sugestii i jak zauważyliście zasadnicza różnica ocen między pracownikami i klientami PP.

To raczej naturalne. Pracownicy i Klienci to dwa bieguny tej samej bateryjki. Jedno bez drugiego nie zadziała, ale niestety jedno i drugie zda sie o tym nie wiedzieć Sad
piechocinski napisał:

Kluczowe moim zdaniem jest odpowiedzenie sobie na kilka pytan zasadniczych:
1.Czy restrukturyzacja organizacyjna ala Bartkowiak była dobra czy zła,czy została tylko żle przeprowadzona

A może poprostu za szybko? Bez przygotowania kluczowego czynnika sukcesu czyli ludzi? Pracowników PP?
piechocinski napisał:


2.czy model docelowy PP PP ma wieść przez komercjalizację i wejście na giełdę ( a taki był przez ostatnie dwa lata postulowany przez kolejne kierownictwa i właściciela)

Przepraszam Panie Pośle,..hm, a kto to ta PP PP???
Jest PP jako Poczta Polska, jest też p.p.u.p PP jako państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej Poczta Polska, ale PP PP???? Hm...Nie znam.
piechocinski napisał:


3.Czy powstrzymywanie liberalizacji rynku usług pocztowych przy ciągłym niedoczasie po stronie PP PP jest najlepszym rozwiązaniem czy też odłożeniem katastrofy i pomnozenie jej skali

Tu ma Pan rację. Społeczeństwo nasze, w tym i my - Pocztowcy - przywykliśmy do tego, że nam się terminy przekłada, umarza( przykład- wymiana dowodów)... itp., itd. Boję się, że znów obudzimy się po czasie, z ręką w pewnym naczyniu...
piechocinski napisał:

4Jak to się stało ze PP PP zwiększyła w 2ostatnich latach zatrudnienie przy niedoborze podstawowych operacyjnych pracowników pierwszego kontaktu zklientem

Trzeba zapytać ówczesnych DG PP. Obecny jest raptem od ośmiu miesięcy... Zastał co zastał! M.in. kajdanki w postaci Porozumienia z 12 stycznia.
piechocinski napisał:


5Co z inwestycjami PP ich celowością i efektywnością
6 Czy są realne widoki na pomoc publiczną dla PPPP i na co ,czy można dla tej pomocy publicznej otrzymać akceptację KE
7.Jaka jest rzeczywista ocena działalności okołopocztowej bank pocztowy i etc

* Czy zakonczył się proces uporzadkowania stanu majątkowego PPPP i jak w oparciu o ten majątek znalezc środki na rozwój
Na to nie odpowiem, nie znam się na tym, a mądrej- wzorem innych -nie będę udawać Embarassed

piechocinski napisał:



9Czy jest szansa na ugodę społeczną pomiędzy właścicielem zarządem i reprezentacją związkową na pakiet rozwiazan strategicznych

Panie Pośle! Salomon nie nalał a Pan oczekuje, że naleje Generał, niezależnie kto by nim był? Nie ma kasy i już! Przecież na jakikolwiek pakiet z nieba kaszka nie spadnie! Po jaką ch .. udawać, że da się coś zdziałać? Już po wyborach Evil or Very Mad
piechocinski napisał:


10 w jakich obszarach działania PPPP moze oprzeć się konkurencji

1. Marka
2. Zaufanie społeczne.
3. Misja
4. Tradycja
5. Dostępność
6. Pracownicy (tak,... są tacy wierni i nie mierni)
7.Kolejna nagroda biznesowa niedawno wręczana.
Mało?

Serdecznie pozdrawiam i dobranoc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monka




Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:49, 02 Sty 2008    Temat postu:

Panie Pośle. Nic się nie dzieje w temacie Poczty Polskiej? Nic Pan nam nie pisze? Dlaczego??? A tak przy okazji gratuluję wyboru docenta Rawłuszki na z-cę DG. Wreszcie będzie coraz więcej fachowców w naszej PP. Generał, Dyrektor Mariusz Wnuk i teraz nasz kochany docent Rawłuszko. To daje nadziejęSmile))
No i przy okazji życzę Panu Szczęśliwego Nowego Roku. Oby był dla Pana i wszystkich z PP lepszy niż tamten ....
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pocztowka2006
Gość






PostWysłany: Pią 0:47, 11 Sty 2008    Temat postu:

Sznowny Panie Pośle.
Proszę o krótką odpowiedż na moje pytanie.
Czy jest Pan w stanie zrobić cokolwiek dobrego dla załogi Poczty Polskiej oraz czy Panu się chce zajmować naszymi sprawami?
Kierownictwo PP twierdzi ,ale chce , ale nie może.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pocztowka2006
Gość






PostWysłany: Pią 0:48, 11 Sty 2008    Temat postu:

Sznowny Panie Pośle.
Proszę o krótką odpowiedż na moje pytanie.
Czy jest Pan w stanie zrobić cokolwiek dobrego dla załogi Poczty Polskiej oraz czy Panu się chce zajmować naszymi sprawami?
Kierownictwo PP twierdzi ,że chce , ale nie może.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> O WSZYSTKIM Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin