Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury
JANUSZA PIECHOCIŃSKIEGO o TRANSPORCIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Siec lotnicza na EURO 2012

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> Lotnictwo i Porty Lotnicze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski 1
Gość






PostWysłany: Pon 16:22, 07 Kwi 2008    Temat postu: Siec lotnicza na EURO 2012

Rozwój sieci lotniczej na EURO



1. Rozwój infrastruktury Państwowego Organu Zarządzania ruchem lotniczym

- orientacyjny koszt całkowity projektu – 357 mln

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 304 mln

- przewidywany okres realizacji 2007 -2015

- miejsce realizacji – obiekty na terenie całego kraju

- instytucja odpowiedzialna za realizację – Polska Agencja Żeglugi Powietrznej



Projekt ma oddziaływanie w skali ponadregionalnej i krajowej, ważny z punktu widzenia EURO 2012 dla wszystkich portów lotniczych w zakresie zwiększenia ich przepustowości.



2. Port Lotniczy w Gdańsku

Budowa drugiego terminalu pasażerskiego w raz z infrastrukturą oraz rozbudowa i modernizacja infrastruktury lotniskowej i portowej

– orientacyjny koszt całkowity – 149 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 74,7 mln

- przewidywany okres realizacji 2009 -2011

- instytucja odpowiedzialna za realizację – Port Lotniczy Gdańsk



3. Port Lotniczy w Gdańsku – modernizacja infrastruktury lotniskowej po stronie airside

– orientacyjny koszt całkowity – 116 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 58 mln

- przewidywany okres realizacji 2009 -2011

- instytucja odpowiedzialna za realizację – Port Lotniczy Gdańsk



4. Port Lotniczy w Katowicach - – modernizacja infrastruktury lotniskowej i portowej

– orientacyjny koszt całkowity – 179 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 90 mln

- przewidywany okres realizacji 2009 -2014

- instytucja odpowiedzialna za realizację – GTL S.A.



5. Port Lotniczy w Katowicach – budowa nowego terminalu pasażerskiego C wraz z niezbędna infrastrukturą

- etap I:

– orientacyjny koszt całkowity – 135 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 68 mln

- przewidywany okres realizacji 2010 -2012

- instytucja odpowiedzialna za realizację – GTL S.A.



6. Port Lotniczy w Krakowie – rozbudowa istniejącego terminalu pasażerskiego

– orientacyjny koszt całkowity – 184 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 92 mln

- przewidywany okres realizacji 2009 -2010

- instytucja odpowiedzialna za realizację – MPL Kraków - Balice



7,. Port Lotniczy w Krakowie – rozbudowa istniejącej infrastruktury lotniskowej

– orientacyjny koszt całkowity – 175 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 88 mln

- przewidywany okres realizacji 2008 -2011

- instytucja odpowiedzialna za realizację – MPL Kraków - Balice



8. Port Lotniczy Warszawa – integracja terminalu 1 z terminalem 2 wraz z modernizacja terminalu T1

– orientacyjny koszt całkowity – 230 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 115 mln

- przewidywany okres realizacji 2010 -2013

- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL



9. Port Lotniczy Wrocław – rozbudowa i modernizacja infrastruktury portowej i lotniskowej

– orientacyjny koszt całkowity – 256 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 128 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2007 -2011

- instytucja odpowiedzialna za realizację – PL Wrocław S.A.



10. Port Lotniczy Poznań – Ławica: rozbudowa i modernizacja infrastruktury lotniskowej i portowej

– orientacyjny koszt całkowity – 176 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 88 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2008 -2013

- instytucja odpowiedzialna za realizację – PL Poznań – Ławica





Lista rezerwowa:



1. Port Lotniczy w Krakowie – realizacja budowy nowego terminala II wraz z infrastrukturą towarzyszącą

– orientacyjny koszt całkowity – 342 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 172 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2009 -2013

- instytucja odpowiedzialna za realizację – MPL Kraków – Balice



2. Port Lotniczy Warszawa – modernizacja systemów lotniczych lotniska

– orientacyjny koszt całkowity – 43 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 22 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2008 -2011

- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL





3. Utworzenie centrum szkolenia służb bezpieczeństwa i ratownictwa lotniskowego w Porcie Lotniczym Warszawa

– orientacyjny koszt całkowity – 72 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 36 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2009 -2012

- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL





4. Port Lotniczy Warszawa – stworzenie systemu paliwowego Hydrant

– orientacyjny koszt całkowity – 115 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 57,5 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2010 -2011

- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL





5. Port Lotniczy Warszawa – modernizacja nawierzchni lotniskowych i drogowych

– orientacyjny koszt całkowity – 251 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 126 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2009 -2011

- instytucja odpowiedzialna za realizację – PPPL





6. Port Lotniczy Katowice – budowa budynku administracyjnego wraz z parkingami i siecią dróg

– orientacyjny koszt całkowity – 41,3 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 20,5 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2008 -2009

- instytucja odpowiedzialna za realizację – GTL S.A.





6. Rozbudowa infrastruktury w celu zwiększenia możliwości operacyjnych lotniska MPL Katowice

– orientacyjny koszt całkowity – 108 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego – 54 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2007 -2013

- instytucja odpowiedzialna za realizację – GTL S.A.



6. Port Lotniczy Wrocław – dodatkowe obiekty infrastruktury

– orientacyjny koszt całkowity – 37 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego –19 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2008 -2013

- instytucja odpowiedzialna za realizację – Port Lotniczy Wrocław S.A.



6. Port Lotniczy Gdańsk – modernizacja infrastruktury lotniskowej po stronie Airside

– orientacyjny koszt całkowity – 46 mln zł

- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego –23 mln zł

- przewidywany okres realizacji 2011 -2013

- instytucja odpowiedzialna za realizację – Port Lotniczy Gdańsk
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> Lotnictwo i Porty Lotnicze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin