Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury
JANUSZA PIECHOCIŃSKIEGO o TRANSPORCIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Autobusy w aglomeracji Warszawskiej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> Komunikacja aglomeracji warszawskiej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:42, 03 Lip 2007    Temat postu: Autobusy w aglomeracji Warszawskiej

Autobusy w Aglomeracji Warszawskiej .

Miejskie zakłady Autobusowe i działający na zlecenie ZTM przewoźnicy prywatni w 2005 roku obsługiwali w komunikacji miejskiej i podmiejskiej 176 linii dziennych oraz 14 linii nocnych ,w tym :

-107 linii dziennych zwykłych o łącznej długości 1678 km (w tym 93 linie stałe -1467 km i 14 linii okresowych 210 km )

-33 linie dzienne przyspieszone o łącznej długości 638 km ( w tym 24 linie stałe-462km i 9 linii okresowych -176 km )

-31 linii dziennych podmiejskich o łącznej długości 566 km ( w tym 29 linii stałych -535 km i 2 linie okresowe – 30 km )

-5 linii dziennych ekspresowych o łącznej długości 88 km

-14 linii nocnych o łącznej długości 464 km.

Łączna długość linii dziennych wynosi 2971 km a nocnych 464 km .

Średnie długości linii autobusowych są zróżnicowane dla poszczególnych rodzajów linii i wynoszą od około 15 km do ok.19,6 km w przypadku linii dziennych oraz ok. .33,2 km w przypadku linii nocnych. Średnie długości dla każdego rodzaju linii przedstawiały się w 2005 roku następująco :
-linie dzienne zwykłe stałe -15,7 km , przy czym najkrótsza linia nr 113 liczyła 3,48 km a najdłuższa 125 liczyła 26,8 km
-linie dzienne zwykłe okresowe-15 km , najkrótsza 304 liczyła 6,7 km a najdłuższa 345 liczyła 26 km
-linie dzienne przyspieszone stałe – 19,3 km ,najkrótsza linia 500 liczyła 12,5 km a najdłuższa 515 liczyła 27 km
-linie dzienne przyśpieszone okresowe -19,6 km ,przy czym najkrótsza linia 410 liczyła 15,8 km a najdłuższa 408 liczyła 26 km
-linie dzienne podmiejskie stałe -18 ,5 km, najkrótsza linia 706 liczyła 7,2 km a najdłuższa 712 liczyła 26,5
-linie dzienne podmiejskie okresowe -15,4 km najkrótsza linia 805 liczyła 12,6 km a najdłuższa 801 liczyła 18,3 .
-linie dzienne ekspresowe -17,7 najkrótsza E-4 liczyła 11,4 km a najdłuższa E-2 liczyła 22km.
-linie nocne -33,2 km najkrótsza 602 liczyła 21,3 km a najdłuższa 601 liczyła 39,5 km

Średnia prędkość komunikacyjna autobusów wynosi od 21,4-22 km/h na liniach zwykłych i 23-24 km/h na liniach przyspieszonych ,25 km/h na liniach ekspresowych ,24-26 km/h na liniach podmiejskich ido 30 km/h na liniach nocnych .W godzinach szczytu prędkość komunikacyjna spada szczególnie w obszarze centralnym oraz na trasach dojazdowych do Centrum.

Liczba przystanków autobusowych wynosi 3374 sztuki. Średnia odległość międzyprzystankowa jest zróżnicowana : dla linii zwykłych wynosi ok.514-529 metrów ,dla linii przyśpieszonych ok.791-853 m. ,dla linii ekspresowych ok.1158 m.,a na liniach podmiejskich 577-691m.
W szczycie porannym liczba wozów w ruchu wynosiła w 2005 roku 1395 ,w międzyszczycie-821 wozów i 1355 wozów w szczycie popołudniowym oraz 707 wozów w niedzielę i święta na wszystkich liniach dziennych miejskich i podmiejskich. Natomiast na liniach nocnych kursowały 63 wozy w dni powszechne ,soboty i święta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 1:24, 09 Lip 2007    Temat postu:

Chyba trochę to nieaktualne Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:59, 09 Lip 2007    Temat postu:

Dane za 2005 rok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:11, 10 Lip 2007    Temat postu:

Średnia prędkość komunikacyjna autobusów wynosi:

21,4 - 22 km/h na liniach zwykłych,
23 - 24 km/h na liniach przyspieszonych,
25 km/h na liniach ekspresowych,
24 - 26 km/h na liniach podmiejskich,
do 30 km/h na liniach nocnych.
W godzinach szczytu prędkość komunikacyjna spada szczególnie w obszarze centralnym oraz na trasach dojazdowych do Centrum. Liczba przystanków autobusowych wynosi 3374 sztuki.

Średnia odległość międzyprzystankowa jest zróżnicowana:

dla linii zwykłych wynosi ok. 514-529 metrów,
dla linii przyśpieszonych ok. 791-853 metrów,
dla linii ekspresowych ok.1158 metrów,
na liniach podmiejskich 577-691metrów.
W szczycie porannym liczba wozów w ruchu wynosiła w 2005 roku - 1395, w międzyszczycie - 821 wozów i 1355 wozów w szczycie popołudniowym oraz 707 wozów w niedzielę i święta na wszystkich liniach dziennych, miejskich i podmiejskich. Natomiast na liniach nocnych kursowały 63 wozy w dni powszechne, soboty i święta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert
Gość






PostWysłany: Nie 17:23, 30 Lis 2008    Temat postu:

Załosna ta prędkość komunikacyjna autobusów ZTM, rowerem jest szybciej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski1
Gość






PostWysłany: Nie 23:50, 30 Lis 2008    Temat postu:

stąd specjalne pasy dla komunikacji miejskiej i potrzeba jej uprzywilejowania
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 21:42, 06 Gru 2008    Temat postu:

Powodem są zbyt gęsto rozmieszczone przystanki, jeśli chodzi o tramwaje to już wogóle porażka - przed każdym skrzyżowaniem przystanek.
Autobusy lini przyśpieszonych powinny mieć większość przystanków wyłącznie na żądanie, często nikt nie wsiada na przystanku bo czeka na inny autobus, ale przystanek jest obowiązkowy i kierowca musi się zatrzymać , i np straci przez to zielone światło (bo często przystanki są przed skrzyżowaniami z sygnalizacją świetlną) i już minuta czy 2 w plecy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarrybegood




Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytniki

PostWysłany: Czw 14:12, 17 Lut 2011    Temat postu:

Wiele rzeczy zostało już zrealizowanych. A jak wygladają plany na lata 2011-2015

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> Komunikacja aglomeracji warszawskiej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin