|
Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury JANUSZA PIECHOCIŃSKIEGO o TRANSPORCIE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:07, 07 Mar 2008 Temat postu: Trasa S7 odcinek Tarczyn |
|
|
Witam
Otrzymałem informacje o grupie osób pt. stowarzyszenie krajowa7.pl która proponuje nowy przebieg trasy w okolicy Tarczyna. ( nie mający nic wspólnego z założeniami GDDKiA)
Rozmawiając z przedstawicielem stowarzyszenia stwierdził , że ich propozycja nie dotyczy starego śladu na wschód, który urywa się na granicy Grójca ( i dobrze bo to bezsens ) . Niestety nie określił którędy ma przebiegać ich warian IV . Może ktoś wie?
Czy to ma być ślad, zarezerwowany w Planie Zagospodarowania woj. Mazowieckiego , którego droga S7 wchodzi do obecnej trasy w Miejscowości Głuchów ..czy może cos innego
Pozdrawiam
Michał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:55, 18 Mar 2008 Temat postu: spotkanie |
|
|
Witam
Byłem na spotkaniu ...i to co zobaczyłem przerosło moje oczekiwania ...
Wariant IV który jest faworyzowany przez krajowa7 jest wręcz śmieszny a nawet chyba nierealny ...mam nadzieje
Dziwię sie, że GDDkiA , Starosta i Pani Burmistrz poswiecają swój czas oraz pieniądze podatników na tego typu spotkania ...tylko po to aby uciszyć krzykliwych prezesów stowarzyszeia krajowa7.
Wariant IV
1. dłuższy o kilkanaście kilometrów
2. sporo zakrętów
3. zbliża sie do Chojnowskiego Parku,
4. przechodzi przez kilka wsi
5. w pobliżu wspniałych lasów w Pracach Małych i Pracach Dużych,
6. zatacza duże koło itd
I co ....i my za to zapłacimy dodatkowe grube miliony tylko dlatego że wariant II lub III przechodzi w pobliżu działek prezesów stowarzyszenia krajowa7??
To jakiś absurd !
Dziwi mnie że krajowa7. ma taki duzy wpływ na podejmowane decyzje a może warto zainteresować NIK dlaczego sugestie tego stowarzyszenia opózniają prace i generuja dodatkowe olbrzymie koszty...
Panie Piechociński co Pan na to ? o co tu chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek
Gość
|
Wysłany: Śro 19:21, 19 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Witam. Zgadzam się, że wariant 4 jest nieracjonalny. Mam nadzieję, że w naszym kraju nikt nie podejmuje decezji pod wpływem garstki ludzi z krajowej 7
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek
Gość
|
Wysłany: Śro 19:25, 19 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Jestem mieszkańcem Prac Małych przez które przebiega wariant 4. Jeśli grupka głośno krzyczących osób mogła zmienić wariant krajowej drogi to ja także zachęcam do protestu. Miwszkańcy Prac Małych i Prac Dużych słyną z tego, że potrafią łaczyć się w celu podjęcia działań dla swojej okolicy.
Moi drodzy, zachęcam do protestu!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek
Gość
|
Wysłany: Czw 8:00, 27 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Zachęcam do przybycia na dzisiejsze spotkanie i sprzeciwienie się wariantowi 4. Mu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kasia
Gość
|
Wysłany: Wto 10:16, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Witam,
kilka uwag do wypowiedzi Michała
1. zainteresować NIK??
2. stowarzyszenie to nie tylko prezesi i choć nie reprezentuje ono p. Michała, ale na pewno reprezentuje inne osoby (w liczbie min. około 600)
3. wypowiedzi i wszystkie komentarze na różnych forach p .Michała wskazują na jego prywatny interes w II wariancie, więc posądzanie innych o prywatę jest obłudą,
a uogólniając
Wariant IV wykorzystuje najbardziej rezerwę utworzoną pod s7, ma najmniej wyburzeń i kolizji, omija tereny mocno zabudowane, utworzony jest na ziemiach niskiej klasy, nie wchodzi w uprawy i sady (jak np. wariant II), może przyczynić się nie tylko do rozwoju samego Tarczyna, ale całej gminy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:38, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
"Wariant IV wymaga zbudowania najdłuższego odcinka trasy od samego zera.
Ma to też znaczenie przy wyliczeniu kosztów utrzymania dróg równoległych i idących bardzo blisko siebie.
Celem statystyki:
Wariant I ma długość 21,875 km, z czego całośc po istniejącym śladzie DK-7
Wariant II ma długość 29,311 km, z czego 25 km po nowym śladzie
Wariant III ma długość 29,686 km, z czego około 21 km po nowym śladzie
Wariant IV ma długość 30,152 km, z czego 29 km po nowym śladzie
Teraz zależy jaki jest cel podrózy w Warszawie.
Jeśli Ursynów, Wawer, to opłacalne będzie nową trasą.
Jeśli Wola, Bemowo, Ochota, Włochy, to bardziej opłacalne będzie pojechanie starą trasą (tym bardziej, że niewiele będzie gorsza).
Moim zdaniem dyskwalifikujące dla IV jest jednak to, że jest całkowicie nieprzydatny dla Tarczyna. A więc niemal cały ruch Tarczyn <-> Warszawa będzie odbywał się po starej trasie.
Wg GPR-2005 natężenie ruchu Warszawa - Tarczyn to 31 977 pojazdów na dobę.
Na odcinku Tarczyn - Grójec jest już 24 001 pojazów na dobę.
Czyli niemal 8 tys. pojazów na dobę to ruch tylko Warszawa - Tarczyn.
Obecnie w stosunku do roku 2005 można tą liczbę spokojnie powiększyć o 10-12% (czyli wyjdzie około 9 tys.).
W przypadku Wariantu IV długość przejazdu w relacji Tarczyn - Warszawa wydłuża się o 5 km w stosunku do wariantu III (z czego 4 km to przejazd po drodze klasy wojewódzkiej, a więc o znacznie gorszych parametrach).
Wariant IV dla tylu pojazdów będzie całkowicie nieprzydatny lub przydatny w mocno ograniczonym zakresie.
Czyli wariant IV będzie najdroższy w budowie i w najmniejszym stopniu zdejmie ruch z obecnej DK-7. Możliwe, że wariant IV będzie miał o 30% mniejsze obciążony ruchem w stosunku do II lub III, co sprawi, że współczynnik ekonomicznej opłacalności budowy S-7 w wariancie IV poleci na łeb na szyję. Z kolei stara trasa będzie obciążona o 100% większym ruchem, niż dla wariantów II lub III. Być może zaraz po zbudowaniu nowej S-7 (około 2015 roku) zajdzie konieczność modernizacji starej DK-7 do parametrów ekspresowych, gdyż obciążenie tego odcinka będzie to uzasadniać."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kasia
Gość
|
Wysłany: Pią 10:18, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Michał napisał: "Moim zdaniem dyskwalifikujące dla IV jest jednak to, że jest całkowicie nieprzydatny dla Tarczyna"
Drogi ekspresowe buduję się dla wszystkich, nie dla jednego miasta.
Podsumowując wcześniejszą wypowiedź Michała, rozumiem, że najkorzystniejszy jest wariant III?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bablo
Gość
|
Wysłany: Czw 15:31, 29 Gru 2011 Temat postu: DUŚ |
|
|
Witam
Na gwiazdkę 2011 została wydana DUŚ na południowy wylot S7 z Warszawy. Wg niektórych opracowań data realizacji jest 2016-18 wg innych do 2020. Jakie są możliwości aby ta trasa została wybudowana wcześniej? Wiadomo, że chodzi o pieniądze, ale może są jakieś szanse na to by ta inwestycja powstała wcześniej np. do 2015?
Proszę o komentarz i może jakieś info dot. tej trasy.
pozdrawiam
/bablo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|